Geen categorie

persbericht

Dieren, 22

T/m 9 mei vakantiesluiting bij Weggeefwinkel 4Noppes

Weggeefwinkel 4Noppes is vanwege de meivakantie gesloten. Nu kunnen mensen nog ingepland worden voor een afspraak tót 30 april, via Messenger of 06 44881557. Van 1 tot en met 9 mei is 4Noppes gesloten en die weken kan men geen spullen uitzoeken of komen brengen. Inbreng en ophalen van (goede) artikelen is vanwege de coronacrisis alleen mogelijk op afspraak via het telefoonnummer 06-44881557 of Facebook 4Noppes Dieren. Dinsdags t/m vrijdags worden klanten ingepland nu al een jaar. Na Moederdag 9 mei is de winkel weer op afspraak geopend op de Van der Duyn van Maasdamstraat 47 in Dieren.

4Noppes is ondanks de coronacrisis het afgelopen jaar goed bezocht, met zo’n 1500 verschillende bezoekers. Veel leuke, mooie en nuttige spullen werden binnengebracht en vonden snel een nieuwe eigenaar, waarvoor dank. Vaak konden inbrenger en nieuwe eigenaar elkaar nóg ontmoeten, wat tot blije reacties over en weer en soms ook nieuwe bijzondere contacten leidde. Zo blijft 4Noppes ook een plek van ontmoeting en inspiratie, ondanks de beperkingen die de coronacrisis met zich meebrengt.

Want dat is 4Noppes: meer dan een winkel zonder kassa. Na de meivakantie is iedereen vanaf 11 mei weer van harte welkom! Want 4Noppes is die dag weer voor iedereen, gevuld door iedereen!

In de vakantieperiode blijft 4Noppes wel digitaal bereikbaar via de website, www.4noppes.nl en haar Facebookpagina 4Noppes.

De vrijwilligers van 4Noppes wensen u een hele fijne Koningsdag en meivakantie toe!